2010-04-21
Jak postępować przed lotem po wznowieniu rejsów

Szanowni Państwo, poniżej przekazujemy informacje o sposobie postępowania w przypadku wznowienia rejsów PLL LOT. Prosimy sprawdzić daty podróży na bilecie. REJSY ODWOŁANE Jeśli Państwa rejs został odwołany w dniach 16-20 kwietnia 2010 włącznie i nie dokonali Państwo jeszcze zmiany terminu podróży, prosimy skontaktować się w tym celu z Agentem, który wystawił Państwu bilet, z naszym Call Centre lub Biurem Sprzedaży LOT-u, w którym został zakupiony bilet (w miarę możliwości nie na lotniskach).

REJSY ZGODNIE Z ROZKŁADEM

Jeśli Państwa rejs był zaplanowany po 20 kwietnia 2010 prosimy o
sprawdzenie na stronie www.lot.com lub w Call Centre LOT-u czy rejs odbędzie się zgodnie z planem. Lista rejsów, które odbędą się zgodnie z rozkładem aktualizowana na www.lot.com

Jeśli nie odbędzie się zgodnie z rozkładem, prosimy nie przyjeżdżać na lotnisko
i zmienić datę podróży u swojego Agenta, w Call Centre lub Biurze Sprzedaży LOT-u.


Jeśli rejs ma się odbyć zgodnie z rozkładem:

1. Polska i Europa – bagaż podręczny i/lub rejestrowany:

1.1. Prosimy przyjechać na lotnisko najpóźniej 2 godziny przed planowaną godziną wylotu.

1.2. Na lotnisku w hali odlotów prosimy upewnić się jaki jest status Państwa rejsu wyświetlany na monitorach. Jeśli nie ma zmian, prosimy udać się do stanowiska odpraw LOT-u (check-in).

1.3. UWAGA! Prosimy zgłosić się do gate'u nie później niż na 30 minut przed planowaną godziną odlotu.


2. USA lub Kanada:

2.1. Prosimy przybyć na lotnisko najpóźniej 4 godziny przed planowaną godziną wylotu.

2.2. Na lotnisku w hali odlotów prosimy upewnić się jaki jest status Państwa rejsu
wyświetlany na monitorach. Jeśli nie ma zmian, prosimy udać się do stanowiska odprawy 
LOT-u (check-in).

2.3. UWAGA! Prosimy zgłosić się do gate'u nie później niż na 50 minut przed planowaną godziną odlotu.



Jeśli chcą Państwo zrezygnować z podróży i zwrócić bilet
na podróż, która miała odbyć się w dniach 16-20 kwietnia włącznie , prosimy o przesłanie wiadomości e-mail zawierającej szczegóły rezerwacji na adres info@lot.pl (dane osobowe, trasa, numer i data rejsu, numer rezerwacji oraz numer telefonu komórkowego). 

Call Centre będzie obsługiwać zmiany w rezerwacjach biletów na podróże, które rozpoczną się do 4 maja 2010 włącznie. W stosunku do podróży, które rozpoczynać się będą od 5 maja 2010, zmian lub zwrotów można dokonać wyłącznie za pośrednictwem adresu info@lot.pl


Pytania

W razie pytań lub wątpliwości prosimy zwrócić się do naszego personelu obecnego w hali odlotów na lotnisku.

Do Państwa dyspozycji pozostają również pracownicy LOT-u. Dane kontaktowe do Call Centre
i Biur Sprzedaży LOT-u
znajdują się poniżej.

Wszystkie niezbędne informacje, w tym o wznowieniu rejsów,
dostępne są również na www.lot.com oraz na naszym profilu na Facebooku

Biura Sprzedaży LOT-u na terenie całej Polski:


Bydgoszcz, ul. Dworcowa 16, + 52 345 55 65            
Gdańsk, ul. Wały Jagiellońskie 2/4, + 58/ 3011367
Katowice, ul. Piastowska 1, +32 206 24 62
Kraków, ul. Basztowa 15, +12 422 89 89
Łódź, ul. Piotrkowska 122, +42 630 15 41
Poznań, ul. Bukowska 285, +61 849 23 91
Rzeszów, Plac Ofiar Getta 6, +17 862 04 20
Szczecin, Al. Wyzwolenia 17, +91 488 77 84
Wrocław, ul. Piłsudskiego 36, +71 343 17 44
Warszawa, Hotel Marriott, Al. Jerozolimskie 65/79, +22 630 56 68

Call Centre 0 801 703 703 (z telefonów stacjonarnych), 22 1 9572 (z telefonów komórkowych)

źródło: PLL LOT S.A.